Sometimes, the end is not coming. It’s not coming. The end is here.

6 augustus 2018 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

De Cremerkes zijn inmiddels aangekomen in Aruba en liggen te genieten (en te relaxen) in hun resort aan het strand. Heerlijk!!! We hebben alvast een aantal jaloersmakende foto’s geplaatst.

De Duitsjes zijn zaterdag naar Los Angeles gereden. Eerst even een bezoek gebracht aan het Stubhub-Center, het thuisstadion van LA Galaxy. Daar speelt namelijk Milan’s idool: Zlatan Ibrahimovic. In de (toch wel zeer beperkte) fanshop moest dus even een shirt gescoord worden. De namiddag en de avond hebben we doorgebracht in Santa Monica, dat naast de bekende (en erg drukke) pier ook een heel gezellig centrum bleek te hebben. Er ‘hangt’ daar echt zo’n gezellige beachsfeer.

De plaatselijke Adidas-shop bleek tot onze verbazing ook shirts van Manchester United te verkopen. Een verkoopster vertelde ons (off the record) dat we rond 19 uur terug moesten komen, omdat er een reële kans bestond dat United speler Paul Pogba zou langskomen. Hij had gebeld en gevraagd of ze een aantal shirts met zijn naam wilden drukken, omdat hij tussen 19 en 20 uur in de shop aanwezig zou zijn. Uiteindelijk hebben we van 18.45 uur tot 20 uur staan te wachten, maar Pogba is niet komen opdagen!

Zondag was de dag waar Milan van tevoren het meeste naar uitkeek. Het bezoek aan Six Flags Magic Mountain. Dat is een pretpark met 18 achtbanen en een paar hele leuke wildwaterattracties. Het was inderdaad een heel leuk park en een aantal achtbanen waren ook echt over the top. Vooral “Tatsu” en “Twisted Colossus” waren gaaf. Tegen het eind van de middag waren we wel uitgeraasd (en ook best wel moe) en zijn we teruggegaan naar LA. Even douchen en relaxen, want we wilden nog de sunset zien vanuit het Griffith Observatory. Deze sterrenwacht staat op de berg Hollywood en vanuit het observatorium heb je een schitterend uitzicht over LA. We waren echter niet de enigen die dit van plan waren. Wat een enorme drukte, zowel op de weg erheen als boven bij het observatorium zelf. De zon was dan ook al vrijwel ondergegaan toen we eindelijk arriveerden. Desondanks konden we nog even genieten van het uitzicht op o.a. Downtown met zijn wolkenkrabbers.

Voor de Duitsjes is nu de laatste dag aangebroken. Straks nog even naar Venice Beach en dan de huurauto inleveren en vanaf LAX weer naar huis toe vliegen. We kunnen dus alvast gaan terugblikken. Het is uiteindelijk een fantastische reis geworden, die eigenlijk geheel volgens plan verlopen is en een enorme diversiteit kende. We hebben (wereld)steden als Miami, Las Vegas, Salt Lake City en Los Angeles (alleen de Duitsjes natuurlijk) bezocht en daarnaast ook kunnen genieten van schitterende natuur(parken). Aan het oplossen van de raadsels en de “zoektochten” naar de cadeautjes van de familie Spätjens hebben we ook veel plezier beleefd.

De absolute hoogtepunten waren (in volstrekt willekeurige volgorde overigens):
- De Airboatride in de Everglades;
- The Narrows in Zion;
- Bryce Canyon;
- Antelope Canyon;
- De sunrise bij de Grand Canyon;
- Het bezoek aan de Joshua Tree.

We willen alvast iedereen bedanken die ons via het blog gevolgd heeft en benadrukken dat we ook erg konden genieten van jullie reacties. Nogmaals namens ons zessen bedankt!

Tenslotte kon ik het niet laten en moest ik afsluiten met een titel die ontleend is aan een liedje van mijn favoriete band.

1. Jolanda:
    6 augustus 2018
    Het was super om jullie verhalen te lezen en de foto’s en video’s te zien. Ook heel gaaf om de raadsels in elkaar te zetten. De credits hiervoor gaan naar Ron, Lyno en Ravi. Ik heb de cadeautjes bedacht.😉Cremerkes geniet nog even lekker en voor allen een goede terugreis. Tot op de baan!
  2. Sandra:
    Te gek!
    Je ziet dat er veel voorbereiding nodig is geweest om deze reis te maken en ik denk Robert dat je ook een beetje trots op jezelf mag zijn ! jullie hebben alles gezien wat jullie wilden zien, en hebben ons laten meegenieten ,echt super!
    Goede reis en weer veilig thuis.
    Vief,Leron en Mel nog veel plezier,even bijkomen van de indrukwekkende reis ! XXX
  3. Romy:
    6 augustus 2018
    Chapeau Robert voor je leuke verhalen!! Goede terugreis!
  4. Vief:
    Lieve Robert,
    Bedankt voor het bijhouden van ons blog, waar je steeds veel werk aan hebt gehad (internet was niet altijd goed voorhanden, en uitzoeken uit een tig-tal foto’s duurde ook even).
    Super leuk geschreven waardoor we het straks in een leuk verhaal/foto boek kunnen bewaren.
    Wij genieten/relaxen nog ff van onze “welverdiende😜🤪” rust en wensen jullie alvast een goede reis terug naar huis.
    Dikke 😘😘😘 van de Cremerkes.
  5. Roger:
    6 augustus 2018
    Schitterend dat jullie zo een mooie vakantie beleefd hebben.
    Goede reis naar huis en tot binnenkort.
  6. Gaston en Marjolein:
    7 augustus 2018
    Top!
    Wauw, wat hebben jullie een prachtige reis gemaakt! En geweldig om op deze manier met jullie mee te hebben gereisd☺️.
    Cremerkes geniet nog even in paradise en voor allen een safe flight home! 😘
  7. De Willempies:
    7 augustus 2018
    Robert, wij hebben enorm genoten van jou/jullie verhalen!Een prachtige reis ,door jullie foto's ,avonturen staat deze reis op onze to do list.
    Bedankt dat we mochten meegenieten,gr. de Wilmpies.
  8. MauJac:
    8 augustus 2018
    Beste allemaal, zoals al eerder geschreven in deze blog wachten we op de eerste druk van jullie “trip to the USA” .... weten zeker dat het een bestseller wordt! Ieder verhaal met de bijbehorende foto’s en video’s waren een hoofdstuk om in te lijsten. Chapeau Robert!!
  9. Ran:
    10 augustus 2018